Med start 2:a januari 2018 ändras min arbetstid från 80% till 50% i CMS-supporten. Jag kommer då att lägga cirka 4 timmar per dag på supportärenden. Har ni några önskemål om hur man bäst når supporten då? Spelar det någon roll om det är per epost eller telefon?
Vår första tanke har varit att ha samma supporttider varje dag, förslagsvis förmiddag men att korta ned telefontiden något. NI är varmt välkomna in med förslag och önskemål, och det går att kommentera direkt i detta inlägget eller genom att maila mig på andreas.wieslander@gu.se.
/ Andreas
Förslag: fyra daga fast fm-tid, femte dagen fast em-tid
Nåbar både på telefon och mail. Viktigt att inte ta bort möjligheten att prata och resonera på telefon, det kan ibland göra att ett ärende kan lösas snabbare, mer effektivt och minskar risk för missförstånd
Det spelar ingen roll om det är för- eller eftermiddag, men att supporten kan nås via telefon är viktigt.